sobota, 14 stycznia 2017

PODKŁAD ○ ESTEE LAUDER

MOJA OPINIA

Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście, tym razem skierowany w dużym stopniu do pań, ale nikogo oczywiście nie odrzucam.
Dzisiejszym tematem jaki chcę wam zaprezentować jest trwały podkład do twarzy z firmy "Estee Lauder"(dokładna nazwa: Double Wear, Stay-in-Place Makeup SPF 10).

 


Zawsze miałam problem z dobraniem właściwego podkładu dla mojej cery. Nigdy nie potrafiłam wybrać dopasowanego koloru przez co twarz zazwyczaj lekko się wyróżniała. Po przetestowaniu nieskończonej jego ilości , trafiłam na Double Wear. Bardzo chciałam spróbować jego "mocy", więc kupiłam go niemalże od razu. Jaki z tego wynik?

 Może zacznę od samego opisu produktu.

 Double Wear to trwały, wysokiej klasy pokład, który przez mniej więcej 15h, zapewnia naturalny wygląd skóry oraz daje uczucie świeżości, bez względu na pogodę lub aktywność fizyczną. Nie zostawia śladów na ubraniach (chyba, że nałożysz go za dużo nawet gdy dobrze rozsmarujesz), zapewnia dość wysokie krycie co jest dużą zaletą. Podkład sam w sobie jest bezzapachowy, beztłuszczowy, niekomedogenny i co najważniejsze testowany dermatologicznie. Największym plusem jest jego wydajność- starcza na ok. 6 miesięcy przy codziennym stosowaniu (czyli w moim przypadku). Posiada bardzo naturalny skład, dlatego mogą go również stosować panie o wrażliwej skórze twarzy. Jest idealny dla skóry przetłuszczającej się oraz skłonnej do błyszczenia się. Żeby lepiej poznać produkt należy go jak wiadomo wypróbować ;)

 



Dla mnie duże znaczenie miało to, że idealnie kryje przebarwienia skórne, dlatego też Double Wear jest moim ulubieńcem. Korzystam z niego ok. 2 lata i będę używać dalej. Oczywiście w tym czasie testowałam inne podkłady, ale żaden nie zadowolił mnie jak ten. Wystarczy mała ilość by pokrył całą twarz (trzeba dobrze rozsmarować), ponieważ w przeciwnym razie zrobi się tzw. maska. Całe szczęście optymalnie pielęgnuje przez co ma się wrażenie, że na twarzy nic nie mamy (uczucie lekkości). Polecam użyć kremu BB lub CC przed nałożeniem podkładu.

Wygląd zewnętrzny: eleganckie opakowanie z buteleczką w środku. Butelka jest dość ciężka przez co trudno stwierdzić ilość substancji (najlepiej zobaczyć przez światło).

CENA? I tutaj pojawia się haczyk (ale o tym pewnie już wiecie). Podkład ten kosztuje ok. 120zł (w zależności gdzie kupujemy, cennik jest naprawdę zróżnicowany). Moją radą jest, aby zamawiać Double Wear w internecie, gdyż jest na pewno taniej niż w sklepie (Douglas), można również trafić na jego przecenę.

Według mnie za taką cenę opłaca się go kupić, ponieważ efekty są naprawdę zaskakujące i dla większości jest to rozwiązanie wielu problemów, także miejcie odwagę na zmiany w waszym życiu :) 

POLECAM WSZYSTKIM!

 
Myślę, że z najważniejszymi rzeczami już się zapoznaliście. Gdyby ktoś miał jakieś pytania na temat podkładu, ponieważ o czymś nie wspomniałam- proszę pisać w komentarzu.
Do następnego postu!

6 komentarzy:

  1. Ale drogi masakra, ja uszywam z biedronki za 35zł i jestem hepi

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele pozytywnych opinii o nim słyszałam, więc może kiedyś się skusze :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę kupić ten podklad ale w wersji Light, z tym że poki co kolor 0.5 wyprzedany, więc czekam :D ten na 100% będzie dla mnie zbyt wysuszający :(

    HelloFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm cena dość wysoka ale jeśli mówisz że opłaca się go kupić to uważam że warto zapamiętać ten produkt ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń